BURHANİYE TERMAL TATİLİ VE KÜLTÜR GEZİMİZDEN DÖNDÜK.

1968’li Hv.Astsb.ları ve Eltileri Grubumuzla 8 gecelik çok özel bir tatilimizi; Balıkesir/ Edremit/ Burhaniye’de bulunan ADRAMİS TERMAL OTEL SPA‘ da yaptık. Sessiz ,sakin bir yer. Huzurlu ve güler yüzlü çalışanları ile, şifalı sularında kendimizi yeniden doğmuş gibi hissettiğimiz  harika bir ortam.  Otelden aldığımız hizmet gerçekten takdire şayan. Tüm samimiyetimle söylüyorum ki,  Misafirperver, titiz, sıcak, samimi, huzurlu ve güler yüzlü çalışanların verdikleri hizmet bizleri sonsuz memnun etti.  Öncelikle Başta SERKAN ERGÜVEN Beyefendi olmak üzere otel yönetimine ve tüm  personele teşekkürlerimizi sunarız. Odaları, kahvaltısı ve akşam yemeğinde adete kendi evimizde gibiydik. Her akşam canlı müzik eşliğinde neşemize neşe kattık.  Çok memnun kaldık, havuz ve banyolarına bayıldık, Hayatın stresine kısa bir mola verdik. Böylece huzur dolu bir tatil yaptık.Profesyonel rehberler eşliğinde yaptığımız geziler (Edremit’te bulunan Etnoğrafya Müzesi,Güre Balmumu müzesi galeriler, Sütüven şelalesi,Hasan boğuldu, şıp şıp dede,Köşkü .Tahtalıkuş galerisi.;  Ayvalık şehir gezisi,Kazdağları. Atatürk kayalığı, şeytan sofrası, Cunda adası,, hareketli Anadolu’da yaşam  müzesi ) yöre hakkındaki bilmediklerimizi öğrendik, Yurdumuzun her köşesinin CENNETTEN BİR KÖŞE olduğunu bir daha perçinledik. İyi ki böyle bir geziyi tertip edip devre kardeşlerimiz / eltilerimiz / devre çocuklarımız ve torunlarımızla beraber muhteşem bir tatil yaptık. Katılan tüm devre/Elti/çocuklarımıza çok teşekkür eder, önümüzdeki yıllarda yapacağımız Kültür gezileri ve kamplarımızda buluşmak üzere hepinizi sevgi ve saygılarımızla kucaklıyoruz.

Taceddin Yıldırım . /. Fethi Başaran  . /.   Leyla Yıldırım. /. Hanife Başaran  ./.  İsmail Demir ./. Mustafa Özbek